Monday, July 2, 2007

Kask


Kuigi kõivu on peetud metsa umbrohuks, leian mina temast jõudu, enegriat ja sära. On olemas üks puu, mis on mulle lapsepõlvest saati eriline olnud- nii eriline, et tegin temast laulu. Seda laulan kodus klaveritaga kõige tihedamini...

KASK

Üle tee läbi metsasalu
Tulin ära siia
Kohta kuhu armastan ma
Mõtted ära viia
Üle tee läbi metsasalu vana kase alla
Kena oksa varju jätan vaimu puhkama


Üle tee läbi metsasalu
Tulin ära siia
Leinakase tuulte paitus
Juukseid sasib siiralt
Üle tee läbi metsatalu iidse kõivu rüppes
Embab kask mind õrnalt nagu armsaim allikal

Ref: Üle metsa ja maa üle laia luha
Kasvab vana puu
Nii sihvakas ja suur
Kasvab vana puu
Mul sõbraks on ta truu

Üle tee läbi metsasalu on vana puu kui kindlus
Siia matan salasoovid
Juurte alla, kus vilu
Seisab kõiv, keset päiksesära, kuid hoiab saladusi
Tema pikad juured kaitsevalliks soovidel.

Ref: Üle metsa ja maa üle laia luha
Kasvab vana puu
Nii sihvakas ja suur
Kasvab vana puu
Mul sõber on ta truu.

Mul sõber on ta truu
Kristel Sapas

No comments: