Tuesday, October 19, 2010

Reiki

Minu Meistriks oli Maire Sirkel - väga sümpaatne inimene. Teen Reikit endale praktiliselt igal õhtul. Näen, kuidas uskumused muutuvad järjest posiitivsemaks. Mõttest saab KÕIK alguse. Iga käteasendi juures kordan endale vähemalt kolm korda:
- just täna olen ma vaba vihastamisest
- just täna olen ma vaba muretsemisest
- just täna olen ma vaba hirmust
- just täna olen ma vaba kadedusest
- austan ja armastan iseennast ja teisi
- olen tänulik kõige eest

Ka inimesed, kes Reikiga ei tegele, soovitan neid samu põhimõtteid korrata, sest neid mõtteid korrates panete aluse nendele uskumustele, mis hakkavadki pikapeale elu juhtima. Pärast Reikitamist tekib suur rahu, selline tunne, nagu oleks kuskil vanajumala seljataga. Kätega on tunda, millised energiakanalid vajavad nö puhastamist (eelkõige sooja-külma näol), kuigi Reiki praktik ei pane kunagi diagnoosi:)

No comments: